2010. március 31., szerda

THT

Kicsit régen írtam már utoljára. Mostanában minden nagyon besűrűsödött, a suli, a tánc, én meg elmerültem benne. Na de most pótlok :)
Végre megjött a tavasz, és teljes erejével söpri el a telet, aminek tényleg nagyon örülök. A könyvtárban is sikerült megtalálnom azt az asztalt, ahova pont jó szögben süt a Nap, de azóta vmiért mindenki azt hiszi, hogy én csak napozni járok oda :S

A hétvégén megrendezésre került az Országos Táncháztalálkozó és Kirakodóvásár a budapesti sportarénában. A szombati gálaműsort a mi számunk nyitotta. Akkora színpadot még életemben nem láttam, mint amekkora az UFO-é. Minden a legnagyobb rendben ment, és jó nagy tapsot kaptunk :D Remélem majd lesznek képek, vagy videó, vagy valami...
Idén végre sikerült vennem egy bársonycipőt. Álomkényelmes, és nagyon nagyon szép :) Sajnos a tapasztalatok szerint egy bársonycipő nem túl hosszú életű, de akkor is megérte. Azért kicsit kiábrándító volt a dobozán a sok kicsi kínai írásjel, dehát ez van.


Ezt a fülbevalót is ott vettem.

1 megjegyzés:

  1. én már csak bemelegítésre használom a tutyim. nem szeretem, hogy felveszi a lábam formáját :(

    VálaszTörlés