2010. március 5., péntek

Képek és játék

Itt van pár régebbi munkálkodásom, amiket végre sikerült lefényképeznem. Kicsit sötétek lettek a képek, mert este csináltam, és a lámpa nem tett nekik jót, de hála Luca csodálatos photoshopolásának, azért látszik belőlük valami. Nézzetek be az ő oldalára is ( www.hucul-lovak.gportal.hu )

Ez a répa farmvilles ihletésű (ugyanis az utóbbi időben igencsak elkockultam)


Egyik hosszúra nyúlt rajzórám eredménye, igazából sokkal élénkebb, és színesebb, mint ahogy a képen látszik. Mostanában ez a nagy kedvencem


Ők pedig nem együtt vagy egymáshoz készültek, de szerintem egész jól mutatnak együtt:


És egy kis játék

Cseresznyéslány (aki egyébként magasan a kedvenc alkotóm) versenyt hirdetett 1. szülinapja alkalmából, amire én is neveztem.




Amúgy is érdemes benézni erre az oldalra, órákig el lehet rajta molyolni.
( www.cseresznyeslany.blogspot.com )

1 megjegyzés:

  1. Szia Juli!
    Nagyon ügyes vagy, a szívecskés gyűrű és a kis festékpalettás fülbevaló a kedvenceim :)
    Puszi: Betti

    VálaszTörlés